Køb et Callme mobil abonnement

Skift til et Callme mobilabonnement

4/5

Pris måned

109,-

Ingen Binding.

Data

40 GB

Roaming EU

10 GB

Tale

Fri

 Netværk

Telia/Telenor

Annonce

Oprettelse 

0,-

Mindstepris

118,75,-

 Stor datapakke - 10 GB EU data - Gratis oprettelse - Ingen binding

Er det tid køb af en ny smartphone og samtidig få tjekket, om dit abonnement lever op til dine behov? Betaler du for mere data, end du reelt bruger? Eller har du behov for fri tale og MMS, når du skal i kontakt med kæresten i det store udland?

Callme er et af de mange danske teleselskaber, der tilbyder mobilabonnementer – og samtidig har forsøgt at finde en anderledes vej til danskernes hjerter og telefoner.

Callme blev lanceret tilbage i 2009, men først i 2012 formåede virksomheden for alvor at finde sit fodfæste på det danske marked. Det skete med den skelsættende reklamekampagne ”Tal ordentligt – det koster ikke noget”, hvilket stadig er en stor del af Callmes DNA. Budskabet i reklamen implementerer virksomhedens grundfilosofi om, man ikke kun ønsker at give forbrugerne en fair behandling, men også ønsker at tage ansvar for brugen af mobiltelefoner i hverdagen. Det omfatter blandt andet tonen mellem mennesker, der til tider kan være ret grovkornet.

På abonnementsområdet har Callme forsøgt at skille sig ud ved at tilbyde et Callme mobil abonnement uden binding. Du undgår således alt, hvad der hedder lange bindingsperioder, men også skjulte gebyrer. Målsætningen er at tilbyde billige Callme mobil abonnementer, der både er til at forstå og betale.

Callme proklamerer endvidere, de har Nordens bedste netværk, nemlig Telia Netværk. Desuden kan du købe alle de nyeste smartphones med 5G på Callme Shop.

Vil du vide mere om, hvordan danskerne opfatter servicen, kan du blandt andet tage og søge på Callme TrustPilot.

Du bør dog også notere dig, Callme har hentet prisen Loyalty Award hele 4 gange siden 2015. Prisen er hentet fra forskellige kategorier såsom Bedst oplevede netværk og Teleselskabet flest ville anbefale til andre.

Der er derfor en række gode grunde til at vælge et Callme mobil abonnement.

callme logo

Mit Callme – en smart selvbetjeningsløsning

Du har sikkert prøvet at sidde i en timelang telefonkø – i forsøget på at nå frem til en kundeservicemedarbejder, der kan hjælpe dig med nogle ændringer i mobilabonnementet. Det virker som rent tidsspild – og hos Callme har man grebet handsken ved lancering af selvbetjeningsløsningen Mit Callme.

Har du et ønske om skift over til et nyt Callme mobil abonnement – eller blot få et overblik over din aktuelle regning – får du et login til Mit Callme. Du behøver således ikke kontakte deres kundeservice for at finde de ønskede svar – eller for at vælge et nyt Callme mobil abonnement. Du kan blot bruge deres selvbetjening, hvad end det gælder en opsigelse eller ændring af dit abonnement.

Spørgsmålet er så, hvilket Callme mobil abonnement du skal vælge. Callme kan bryste sig af et meget velassorteret udvalg inden for mobilabonnementsløsninger. Løsninger, der er designet til at sigte mod forskellige målgrupper.

Nogle af de afgørende forskelle på de enkelte abonnementer hos Callme går på pris, datamængde og tale. Det er derfor en god idé at overveje, hvor meget data du bruger blandt andet på at surfe.

Præcis som du hos Callme slipper for lange bindingsperioder, kan du oprette dit nye Callme mobil abonnement helt gratis. Du skal derfor ikke være nervøs for, der pludselig bliver pålagt skjulte gebyrer, efter du har indgået abonnementsaftalen.

Callme – nu også med børneabonnementet Little Me

Med små børn i husstanden – der elsker at bruge mobiltelefonen eller tabletten – kan man som forælder godt være en smule ræd for, hvad den kommende telefonregning gemmer på af ubehagelige overraskelser. Det kan være alt fra tilkøb til diverse apps såvel som dyre udenlandssamtaler, der trækker prisen op – ofte er forældre uvidende om, hvad der foregår – lige indtil telefonregningen dukker op.

Samtidig kan man føle, det er for tidligt, de små får et Callme mobil abonnement for dem selv. Callme har derfor etableret en særlig abonnementsløsning. Den sigter specifikt mod børn og deres mobiltelefoner og smartwatches.

Abonnementet Little Me er kort og godt børnesikret, og det omfatter blandt andet, børnene hverken kan sende dyre Sms’er, ringe til 90-numre eller udenlandske numre. Det er en god løsning til dig, der gerne vil give barnet en stor portion frihed gennem brugen af en smartphone, men alligevel stadig vil kunne holde kontrol med regningen.

En større telefonregning kan lynhurtigt ødelægge månedsbudgettet for telefoni, men også til tider resultere i ophedede diskussioner mellem barnet og den voksne. Med Little Me undviger du de typer konfliktsituationer og kan i stedet give barnet nogle faste rammer for mobilabonnementet.

Little Me er omfattet af de samme gunstige forhold som andre mobilabonnementer hos Callme – 0 kroner i oprettelse og ingen binding. Oplever du, Little Me med tiden bliver et overflødigt tilvalg, er det nemt at opsige abonnementet.

 

Relaterede selskaber:

Lebara taletidskort

 

EU Basic 4G til de ældre i familien

Callme har gjort en dyd ud af sammensætning af en lang række mobilabonnementer tilpasset til de forskellige behov, der opstår i familien.

Mange ældre i familien finder en vis tryghed i at have adgang til en mobiltelefon, de kan benytte i nødstilfælde. Det kan være ved fald i eget hjem, men også i de situationer, hvor de føler sig utrygge – eksempelvis som følge af fremmede, der pludselig møder op foran hoveddøren.

Du har som pårørende mulighed for at give dine nærmeste et Callme mobil abonnement. Det er både billigt og nemt at gå til for de ældste i familien.

Med abonnementsløsningen EU Basic 4G betaler du en månedspris på 29 kroner og 59 øre pr. minut, du taler. Det smarte er, prisen bliver afregnet pr. sekund, og prisen bliver derfor holdt nede på et absolut minimum. Du ville skulle betale noget mere for enten fastnet eller et traditionelt Callme mobil abonnement.

EU Basic 4G er naturligvis ikke kun et valg for ældre. Det kan lige så vel være en oplagt mulighed for dig, der har søgt med lys og lygte efter det klassiske taletidskort. En løsning, hvor du kun betaler for dit forbrug.

callme logo

Nemt at komme i kontakt med Callme kundeservice

Selvom du kan klare en del over Callmes selvbetjening, kan du også i ny og næ få brug for en direkte Callme kontakt, hvor du kan sparre med medarbejderne i kundeservice.

Det er fuldt ud muligt, og du kan både ringe, skrive og chatte med medarbejderne, så du hurtigt kan få svar på dine forskellige spørgsmål. Du kan bl.a. gøre brug af Facebook, hvis du hellere vil skrive end ringe.

Måske vil du for eksempel gerne høre mere om muligheden for at få et eSIM-kort til din mobiltelefon. Det er en af de løsninger, hvor du kan kombinere dit hjemmenummer og arbejdsnummer i én og samme telefon. Det kan også blot være, du gerne vil have sparring til, hvilken ny tablet eller smartphone du skal vælge blandt det store udvalg på Callme Shop. Måske står du også og overvejer, hvordan du kan få mobilt bredbånd med i sommerhuset – eller hvordan du får det fulde potentiale ud af det nye Callme 5G netværk.

Telefoni spiller en vigtig rolle for os alle. Du bør derfor også kunne stole på, dit teleselskab opfylder dine forskellige behov for billige, men stadig effektive løsninger. Har du brug for nye abonnementsløsninger, kan du lave skiftet allerede i dag. Med et Callme mobil abonnement får du en sikker forbindelse.

 

SE ALLE MOBILABONNEMENTER