RetNemt leverer lækre retter i mange afskygninger lige til døren
Vælg mellem 40 forskellige retter hver uge!
Om Retnemt
Indhold
Hos Retnemt får du 40 forskellige retter hver uge!
Bestillingen hos Retnemt
Man bestiller online, hvor man fortæller:
- Hvor ofte man vil have aftensmad fra Retnemt – hver eller hver anden uge.
- Om man er 2, 3 eller 4 voksne, der skal have mad.
- Antal dage, som man vil have mad pr. levering.
- Hvilken type mad man kan lide og ikke lide.
Der er ingen købsforpligtelser eller bindingsperioder forbundet med tilmeldingen. Man kan til enhver tid afmelde sig med 1-3 dages varsel. En enkelt leverance er også muligt, fragten er dog oftest dyrere.
Opskrifternes start
Processen for at få en perfekt opskrift ud til kunderne er en lang og hård rejse. Det starter oftest af kundeønsker, hvorefter det bliver samlet med suppleringsbehov. Derefter laver madskribenterne sammen med professionelle opskrift udviklere et kreativt idéoplæg – hvorefter udvikling, afprøvning og skrivning af opskrift følger. Nu skal maden igennem det hårde testpanel, som efter kommer med justeringer, der skal laves til retten. Inden retten kan komme på hjemmesiden, skal der tages professionelle fotografier af den færdige ret.
Tilfredsheds- og friskheds garanti hos Retnemt
Hos Retnemt håndpakkes alle levering i pakkeriet, hvor der bliver tjekket for fejl og mangler inden de bliver sendt. Hvis en af råvarerene ikke lever op til kvalitetskravet, vil den blive erstattet med en ny vare i en tilsvarende eller bedre kvalitet – uden det koster ekstra.
Med friskhedsgaranti menes der at varerne i måltidskasserne holder sig i køleskabet op til 5 dage inkl. Leveringsdagen – hvor fisk og hakket kød er undtaget. Hvis en vare modtaget, hvor mængden, modningen eller andet ikke er acceptabel, vil Retnemt som udgangspunkt godtgøre varens værdi.
Leveringen hos Retnemt
Der bliver leveret mellem kl. 0.00 og kl. 17. Er måltidskasserne ikke kommet inden kl 17, er det en forkert kasse eller er der andre problemer ifm. leveringen, kan Retnemt kontaktes på telefon i åbningstiden. Derefter vil leveringen forsøges at blive sporet – ellers vil de udeblevne måltidskasser blive krediteret.
Hvis der skulle ske en forsinkelse ved levering af måltidskasserne, vil kunden blive informeret forinden og kompenseret ift. forsinkelsens størrelse.
Anmeldelser: Google og Trustpilot
Trustpilot anmeldelse 4.0/5 – Anmeldt af over 1580 danske kunder
Google vurdering 4.2/5 – Vurdering af over 40 Google forbrugere
Kundeservice kontakt adresse, E-mail, tlf og åbningstider.
Kontakt adresse: Ole Rømers Vej 4, 3000 Helsingør
Mail: kundeservice@retnemt.dk
Tlf: +45 49 17 71 76
CVR nr. 27768245
Åbningstider: Mandag 9 – 12 & 12.30 – 18, tir 9 – 12 & 12.30 – 18, ons 9 – 12 & 12.30-15, torsdag 10 – 12 & 12.30-15, fredag 9 – 13, lørdag lukket, søndag 14 – 18
Ofte stillede spørgsmål.
Hvem ejer Retnemt?
Ejere er RETNEMT.(DK) ApS
Hvornår får jeg leveret maden fra Retnemt?
Maden bliver leveret direkte til din hoveddør, senest klokken 17.00
Hvad koster mad fra Retnemt?
De billigste måltider koster fra 45 pr. person
Per Andersen er administrerende direktør og stifter af PA Medier. Siden år 2000 har Per specialiseret sig i formidling af finansielle tjenester, herunder bl.a. lån, tv-pakker, bredbånd/telefoni og A-kasser. Han har udviklet og administreret en række websites på tværs af flere lande, med hovedfokus på det danske marked. Gennem hans ledelse og fokus på organisk vækst gennem artikler, har PA Medier etableret sig som en fast aktør inden for digital formidling i Danmark.
Denne artikel er skrevet af Per Andersen